2025. április 26.
Az Armadillo a Stühmer új leadügynöksége

Az Armadillo a Stühmer új leadügynöksége

Az Armadillot választotta a Stühmer leadügynökségének, amely a vállalat online kommunikációjáért, kreatív kampányaiért, valamint influencer együttműködéseiért felel.

A tavalyi évben 5 ügynökség közül választotta a Stühmer új lead ügynökségévé az Armadillot. 

Feladatuk a Stühmer teljes online ökoszisztémájának frissítése, teljes körű menedzselése és ezen belül az online stratégia tervezése, a kreatív kampányok létrehozása, az online kommunikáció end-to-end menedzselése, valamint az influencer együttműködések tervezése és végrehajtása. 

A gyakorlatban ez többek között a social kommunikáció teljes körű megújítását jelenti, mind kreatív, mind tartalmi oldalról. Ilyen többek között a Stühmer Tiktok csatornájának elindítása, és olyan progresszív márkaismertséget és értékesítést támogató kampányok megalkotása, amelyek a Stühmer márka stratégiájának legfontosabb pilléreit és üzeneteit tartalmazzák.

„Olyan ügynökséget kerestünk, akik a Stühmer márka értékeinek és örökségének tisztelete mellett, bátran innoválnak és nyúlnak a legújabb trendek eszköztárainak irányába. Az Armadillo igazi, nagybetűs Partner, lendületesek és kreatívak, kíváncsiak a márka múltjára épp úgy, mint a gyártás egyedi megoldásaira és a termékfejlesztésre, és velünk együtt gondolkodva, bennünket is inspirálva dolgoznak ezen a prémium márkán. Az elmúlt hónapok tapasztalata, hogy jó döntést hoztunk. Sokat tett hozzá az ügynökség ahhoz, hogy értékesítés oldaláról is nézve, egy sikeres évet zárhassunk 2024-ben, és látva az idei évi terveket, biztosak vagyunk abban, hogy sok felfedezés vár még ránk, és nagyon sok boldog pillanatot fogunk szerezni a csokoládé szerelmeseinek ebben az évben is” - mondta Szende Attila, a Stühmer marketingigazgatója.

Az ügynökség aktív szerepet játszik a Stühmer saját bolthálózatának kommunikációjában; mind image, mind pedig sales-ösztönzés oldalról támogatja ezt a kiemelt értékesítési csatornát. Ezen kívül kiemelendő az a fajta nyitás, átvitt és szó szerinti értelemben is, amely például megnyitotta a mindenki számára vágyott csokoládégyár ajtaját is, és olyan tartalmakon keresztül tudtuk a fogyasztókat közelebb hozni a csokoládé varázslatos világához, mint pl. Gyetván Csaba kulisszakutató videója, amely izgalmas keretek között mutatta be a csokoládé- és szaloncukor-gyártást a maklári üzemben.

“A Stühmer márka az ügynökség szerelem projektje. Egy olyan márka, amely egyszerre nyúlik vissza a hagyományokhoz, miközben az innováció is a mindennapjainak a része. Hatalmas lelkesedéssel vetettük bele magunkat a munkába, és az elmúlt időszakban nagyon sok sikeres és eredményes kampányt tudtunk közösen megvalósítani. Mégis büszkén mondhatom, hogy az idei év talán még ennél is nagyobb zajt fog majd csapni” - mondja Sass Dani kreatív igazgató.  

 

 

Megosztás

A wellness nem csak a punnyadásról szól

Hello Mozaik

A wellness nem csak a punnyadásról szól

  • 2025.04.26

Az életmódváltás szinte bármilyen életkorban elkezdhető. Szerencsére egyre többen ismerik fel annak jelentőségét, hogy rendszeres mozgással, edzéssel, kiegyensúlyozott étrenddel, megfelelő mennyiségű és minőségű pihenéssel hozzájárulhatunk testi és szellemi jólétünkhöz.

Tavaszi vitalizálás

Hello Mozaik

Tavaszi vitalizálás

  • 2025.04.2

A tavasz első napsugaraival nemcsak a természet ébredezik téli álmából, hanem az emberek gondolatai is a megújulás körül forognak. Jó lenne karcsúbbnak és energikusabbnak lenni, leküzdeni a tavaszi fáradtságot, feltölteni a szervezet vitaminraktárait. El lehet érni mindezt önsanyargatás és lemondás nélkül?