2024. december 3.

Kevesebb műanyagot használna csomagolásra a Lidl

Magyarországon augusztustól az energiaitalok egységcsomagolásával indul a változás.

Fokozatosan eltűnik a felesleges műanyag a Lidl saját márkás termékeiről - közölte kedden az élelmiszerlánc.

Magyarországon az energiaitalok egységcsomagolásával indul a változás: a tervek szerint augusztustól, a megújult csomagolásnak köszönhetően, az italok papírtálcáiról eltűnik a műanyag, aminek eredményeként Magyarországon évente közel 5 tonnával kevesebb fóliát kell majd csomagolásra felhasználni – írta az MTI.

Közleményükben ismertetik: a Lidl és a Kaufland áruházakat is tulajdonló Schwarz-cégcsoport Európa-szerte a termékek és termékcsomagolások műanyag-felhasználásának csökkentésére törekszik, és támogatja az újrahasznosítási folyamatok innovációját a választék 70 százalékát kitevő saját márkás termékek csomagolásánál.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője hangsúlyozta: más árucsoportoknál is a legmegfelelőbb csomagolás kialakítására törekszenek. Az áruházakban és logisztikai központokban a munkafolyamatok során keletkezett műanyagok és fóliaanyagok több mint 90 százalékát újrahasznosítják.

Az 1930-as években Németországban alapított Lidl dinamikusan fejlődő élelmiszerlánc Magyarországon. A vállalat 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már több mint 160 áruházzal van jelen, és közel 4 ezer munkavállalót foglalkoztat. A cég termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.

Megosztás

Innovációk a por elleni harcban

Trend

Innovációk a por elleni harcban

  • 2024.10.18

Az otthoni takarítás hatékonyságát célzó technológiai innovációk, például az intelligens porszívók és a fejlett szűrőrendszerek, egyre nagyobb szerepet kapnak a por elleni küzdelemben.